2010 m. rugpjūčio 26 d., ketvirtadienis

Kiaulė - taupyklė Marta

Dar tokia gražuolė išvažiavo į Kaliningrado parodą - kiaulė -taupyklė Marta )))


20 cm sedint, vintažinis pliušas. Daugiau nuotraukų mano bloge - užsukite :)

5 komentarai:

  1. Tokia gražuolė, ir niekas nieko neparašo. Taip nesąžininga.
    Man tai vienas gražiausių darbų. Nors jie visi nerealiai beprotiškai fantastiški:) Ale negaliu, kaip mane užkabino ši kaulytė... Į ją tik raudonos spalvos pinigėlius popierinius dėti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aciu-aciu, auksaranke!!! Vasara pasibaige, dabar zmones pasidarys daug aktyvesni, tai ir komentaru daugiau rasys ))))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nuostabi kiaulytė! Aš irgi tokios labai norėciau!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aciu, Smilga! Svarbiausia, kad ir as tokios noreciau ))), bet ji paliko mane perdaug greitai )))

    AtsakytiPanaikinti